czwartek, 11 października 2012

Ząbek





9 komentarzy:

  1. Tort jest po prostu genialny. Jeżeli ktoś ma znajomego dentystę to jest on świetnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy nieustannie pod wrażeniem Klementynko !
    śledzimy na bieżąco ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały:))) Aż mi dech zaparło, jest piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Klementyna a z kąd masz ty takie pomysły?
    A wykonanie jest po prostu perfekcyjne!!!
    Nie ma, że przy następnym jesteś co raz to lepsza, one wszystkie są wspaniałe!!!!!

    Serdeczne pozdrowienia, i cieszymy się już na nowe !!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani! cudownie, że zaznaczyliście tu swoją obecność i jest mi niezmiernie miło po tym co przeczytałam=) ja również Was serdecznie pozdrawiam!!! dziękuję:*

      Usuń